10 Jun 2008

MÓJ PIERWSZY RAZ

Corka mnie namowila.
- Pisz bloga, powiada
- Dlaczego tak uwazasz? Pytam.
- Bo sytuacje masz dziwna.....

Czy ja mam " dziwna sytuacje " ? Zastanawialam sie.
W zasadzie tak. Osiagnelam wiek tzw. sredni. Ale czuje sie mlodo.
Caly czas sie ucze - bo czuje sie mlodziej. Jezyki obce staly sie moim hobby. No kto by pomyslal?
Kocham z wzajemnoscia jazz i buty martensy. Moze to jedyna wzajemnosc, jaka mam?
Ale czy TO jest ta dziwna sytuacja?
Mam meza. Drugiego. Mily jest, bo czesto mi powtarza , ze jest inteligentniejszy niz ja i zebym nie podskakiwala tak tutaj. Szkoda, bo lubie sobie podskoczyc i to wcale nie tak rzadko. Np. przy sprzataniu. Albo jak prasuje- O!! to jest to - nie ma jak soul na voll. Do pasa sie tanczy. Zelazko w jednej rece, koszula ( meska ) w drugiej, duzy nadmuch pary na szwy, zeby bylo jak sie mezowi nalezy, czyli wolno i dokladnie.Ale co tam wolno. Szybko i z tancem brzuchobioder. Ach, no przeciez jest do dodatkowa uzytecznosci osobista- nadmiar tluszczu w okolicy talii mozna spalic ( nie zelazkiem ) zwinnosci nabrac, lekkosci........A po dwoch godzinach ........no .
Ale czy TO jest dziwna sytuacja?
Mam milosc. Pierwsza. Odnaleziona po latach.Odnaleziona w internecie.I pewnie tam pozostanie. Smutno mi czasem.Ale to zapewne tylko troche marzen bez spelnien, ktore zyja w czlowieku przez dziesiatki lat. Az do ostatka.

NIE MAM KASY
NIE MAM BUTOW
PRACY
RODZICOW
DZIECI
RODZENSTWA
RELIGII
BOGA
MILOSCI

MAM RECE
NOGI
GLOWE
BOLE ZEBOW I GLOWY
MOZG
USZY I UMYSL
I USMIECH
JEZYK
PIERSI
DUSZE
PLECY
PALCE
GARDLO I WATROBE
MAM ZYCIE I WOLNOSC

( to z Niny Simone )

No comments: