26 Jun 2008

NIEPOKOJĄCA MORALNOŚĆ WLASNZCH CZYNÓW, cd

Moje szalencze poszukiwania ciekawej i ambitnej pracy nabieraja rozpedu.Niektorzy polscy znajomi namawiaja mnie nawet do powrotu do Polski, argumentujac-

-Znasz niemiecki, uda ci sie? Walcz. Mozliwosci zarobkowe w Polsce sa teraz porownywalne z niemieckimi.

Zaryzykowalam, zaczelam oglaszac sie w Polsce, sledzic ogloszenia, wysylac oferty.

Pierwsze zapytania przychodza. Sama jestem ciekawa, co uda mi sie osiagnac.

Analiza:

Dom wraz z doroslym synem w Polsce.

Ukochani, mocno mnie juz potrzebujacy rodzice w Polsce.

Corka w Anglii z zamiarem pozostania tam na stale.

Zazdrosny maz , ktory chce mnie miec tylko dla siebie w Niemczech.

Moja dotychczasowa, pewna, ale zupelnie niesatysfakcjonujaca praca w Niemczech.

Serce, hmm, wiadomo gdzie.W piersi.



W Niemczech przeszlam juz szereg rozmow kwalifikacjynych. Dobra prace moglabym dostac na dzien dzisiejszy w kilku miejscach odleglych od ok 400 km od miasta, w ktorym mieszkam.Wiele blizej usytuowanych pracodawcow szuka najzwyczajniej kogos z giga umiejetnosciami za mikro pieniadze, o pracy calkowicie platnej w systemie prowizyjnym nie wspominajac.

I jak tu nie cieszyc sie z tego, ze dozylam ciekawych czasow?

Ha, juz wiem , co zrobie, kupie sobie buty siedmiomilowe! I ahoj, Przygodo!!

No comments: