14 Jul 2013

PIJAC KAWE Z PSEM

Na najwyzszym stopniu schodow
wczesnym rankiem
siedzimy sobie razem
Ty- moj ukochany przytulnik
i ja - twoja tymczasowa i jedyna Pani
do obejmowania i dmuchania w uszko
Rozumiemy sie
bo im blizsze przytulenie
tym bardziej jestesmy dla siebie stadem
ty i ja
mamy wiele do zrobienia
obserwujemy ogrod, drzewa
patrzymy w niebo
czasem wymknie ci sie
po mesku jakis pomrok
na co ja odpowiadam uspokajajaco
ze to tylko wiewiorka albo kot
i poklepie cie dobrotliwie
albo zrywasz sie nagle
musisz przeciez sprawdzic
kto wlasnie przeszedl wzdloz plotu z przodu domu
to jest konieczne
zeby wszystkim bylo wiadomo
kto jest tutaj wladca
po czym wracasz na nasz najwyzszy stopien
i wtulasz sie we mnie intensywnie
tak jak zwykle
nalezymy do siebie
przytuleni
jestesmy calkowita jednoscia
ty i ja

No comments: